Znajdź się wśród najlepszych

Agregujemy najlepiej rokujące firmy w kraju. Twoja działalność może być jedną z nich!

Buduj rozpoznawalność

Działamy na Twoją korzyść poprzez poprawę widoczności Twojej marki w Internecie.
Możesz nam zaufać!

Pokaż się społeczności

Nasi użytkownicy są na portalu przede wszystkim dla wysokiej jakości artykułów firmowych.
Pokaż się z najlepszej strony!

Apolonia Wójcik 2019-04-10 0 komentarzy

Dlaczego pracownik powinien znać język angielski?

Wpis

Każde przedsiębiorstwo definiuje odrębne cele, posługuje się innymi narzędziami, funkcjonuje w określonej niszy rynkowej. To jasne, że nie każda polska firma ma aspiracje do bycia globalnym podmiotem, który na co dzień musi komunikować wieloma językami. Ale przecież nawet do małego sklepiku może zawitać cudzoziemiec, który chce coś kupić. W jednej czy drugiej firmie może też pojawić się perspektywa wejścia zagranicznego inwestora, a ktoś musi podjąć się skomplikowanych negocjacji. Dlatego język angielski jest niezbędny w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.

Nie każdy pracownik będzie miał bezpośredni kontakt z cudzoziemskimi klientami czy kontrahentami, ale być może stanie przed koniecznością szybkiego zapoznania się z angielskojęzycznymi materiałami, które są konieczne do wykonania określonego zadania. Co wtedy? Ma korzystać z popularnego, internetowego translatora, ryzykując kosztowną omyłkę? Odpowiedź wydaje się oczywista.

Dlatego język angielski dla firm w Poznaniu jest nauczany przez lingproject.com. To oferta nie tylko tłumaczeń i konsultingu, ale właśnie profesjonalnych kursów organizowanych pod kątem indywidualnych potrzeb konkretnych instytucji i firm. Obcokrajowcy wyróżniają się przecież zróżnicowanym poziomem znajomości polskiego, mogą też potrzebować zupełnie innego programu w zależności od specyfiki branży. Kursy są przeprowadzane zarówno online, jak i stacjonarnie, w siedzibie klienta.

Pracownik każdej firmy myślącej o rozwoju powinien choćby w podstawowym zakresie znać i rozumieć język angielski. Nic nie wskazuje na to, aby język ten przestał w najbliższych latach pełnić rolę globalnego. W kontaktach biznesowych, szczególnie w Europie, jest i będzie numerem jeden.

Zostaw komentarz